Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij zijn ook heel enthousiast over onze toffe items en snappen dat je je bestelling zo snel mogelijk wil ontvangen 😊 We doen ons uiterste best om je item(s) binnen drie werkdagen op de post te krijgen, en dat lukt ons ook meestal. Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je via e-mail de track & trace-code om je pakketje te volgen.
Een enkele keer kan het gebeuren dat je een paar dagen langer op je bestelling moet wachten, maar als meneer Post doet wat ‘ie belooft, heb je je pakketje in ieder geval binnen een week in huis.
.
De pre-orders versturen we op/rond de datum die vermeld staat bij het item in de shop.

Wat zijn de verzendkosten?

Tijdens het bestellen zie je in je winkelmandje meteen wat de verzendkosten voor je bestelling zijn. Wij versturen uitsluitend naar de volgende landen, de verzendtarieven hiervoor zijn:
.
België
Bestellingen naar Belgische adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €9,75.
.
Denemarken
Bestellingen naar Deense adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €18,75.
.
Duitsland
Bestellingen naar Duitse adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €9,75.
.
Frankrijk
Bestellingen naar Franse adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €18,75.
.
Italië
Bestellingen naar Italiaanse adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €18,75.
.
Nederland
Past je bestelling door de Nederlandse brievenbus? Dan versturen we in principe een brievenpakketje en zijn de verzendkosten €4,50. Veel van onze toffe items krijgen we echter niet ongeschonden door de brievenbus 😉 Je betaalt dan €6,50 pakketkosten.
.
Noorwegen
Bestellingen naar Noorse adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €26,75.
.
Oostenrijk
Bestellingen naar Oostenrijkse adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €18,75.
.
Verenigd Koninkrijk
Bestellingen naar adressen in de UK versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €18,75.
.
Zweden
Bestellingen naar Zweedse adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €23,75.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Retourneren of ruilen… weet je het zeker? 😉 Maar serieus: we doen nooit moeilijk over het terugsturen van een item.
Mocht je toch niet vet blij zijn met je bestelde item(s), dan kun je het altijd retourneren:
.

  1. Doe het terug te sturen item – uiteraard ongebruikt én onbeschadigd – terug in de originele verpakking
  2. Schrijf op de factuur welk(e) item(s) je retourneert of wilt ruilen en wat de reden is
  3. Doe het item/items en de pakbon in de verzenddoos of envelop en tape deze stevig dicht
  4. Zet het retouradres duidelijk leesbaar op de doos:
    Schitterønt
    T.a.v. webshop
    Vecht 39
    1703 KK Heerhugowaard
  5. Geef je pakketje af bij een pakketpunt en bewaar je verzendbewijs goed totdat we je retour hebben verwerkt. Let wel even op: de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Met wie kan ik contact opnemen over mijn bestelling?

Na het afronden van je bestelling krijg je een automatische bestelbevestiging, en als je bestelling bij ons de deur uitgaat, ontvang je automatisch de track & trace-code in je mailbox.
.
Heb je daarnaast toch nog vragen over je bestelling of geleverde item(s)? Dan kun je een mailtje sturen naar: info@martijnkuipers.nl

Hoe zorg ik ervoor dat mijn kleding hástikke mooi blijft? (wasvoorschriften)

We vinden het belangrijk dat onze shirts van uitstekende kwaliteit zijn. Daar mag je dus op vertrouwen!
.
Om je gave shirt ook mooi te houden, is het belangrijk dat je je aan de wasvoorschrift houdt:

  • Was het shirt binnenste buiten (dat is voor al je kleding trouwens het beste 😉) en met gelijke kleuren
  • Was het shirt op maximaal 30 graden
  • Gebruik een kwalitatief goed wasmiddel en liever geen wasverzachter
  • Het shirt is niet geschikt voor de droger
  • Let op: strijk nooit over de applicaties heen