Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij zijn ook heel enthousiast over onze toffe items en snappen dat je je bestelling zo snel mogelijk wil ontvangen 😊 We doen ons uiterste best om je item(s) binnen drie werkdagen op de post te krijgen, en dat lukt ons ook meestal. Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je via e-mail de track & trace-code om je pakketje te volgen.
Een enkele keer kan het gebeuren dat je een paar dagen langer op je bestelling moet wachten, maar als meneer Post doet wat ‘ie belooft, heb je je pakketje in ieder geval binnen een week in huis.
.
De pre-orders versturen we op/rond de datum die vermeld staat bij het item in de shop.

Wat zijn de verzendkosten?

Tijdens het bestellen zie je in je winkelmandje meteen wat de verzendkosten voor je bestelling zijn. De verzendtarieven binnen Nederland of naar België zijn:
.
Nederland
Past je bestelling door de Nederlandse brievenbus? Dan versturen we in principe een brievenpakketje en zijn de verzendkosten €3,99. Veel van onze toffe items krijgen we echter niet ongeschonden door de brievenbus 😉 Je betaalt dan €6,50 pakketkosten.
.
België
Bestellingen naar Belgische adressen versturen we altijd als pakketje. De verzendkosten zijn dan €13,-.

Kan ik mijn bestelling ook ontvangen op een adres buiten Nederland of België?

Helaas… We verzenden bestellingen alleen naar adressen in Nederland en België. In het bestelproces kun je het land ook niet wijzigen, dus zorg dat je een geldig adres in een van beide landen opgeeft. Bij niet-geldige Nederlandse of Belgische adressen zal je bestelling niet aankomen.
.
Is er toch een bijzondere reden waarom je eeeeeecht, absoluut en zeker weten niet zonder onze gave items kunt op je adres buiten Nederland/België? Mail of DM ons dan even, misschien kunnen we alsnog iets voor je doen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Retourneren of ruilen… weet je het zeker? 😉 Maar serieus: we doen nooit moeilijk over het terugsturen van een item.
Mocht je toch niet vet blij zijn met je bestelde item(s), dan kun je het altijd retourneren:
.

  1. Doe het terug te sturen item – uiteraard ongebruikt én onbeschadigd – terug in de originele verpakking
  2. Schrijf op de factuur welk(e) item(s) je retourneert of wilt ruilen en wat de reden is
  3. Doe het item/items en de pakbon in de verzenddoos of envelop en tape deze stevig dicht
  4. Zet het retouradres duidelijk leesbaar op de doos:
    Schitterønt
    T.a.v. webshop
    Vecht 39
    1703 KK Heerhugowaard
  5. Geef je pakketje af bij een pakketpunt en bewaar je verzendbewijs goed totdat we je retour hebben verwerkt. Let wel even op: de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Met wie kan ik contact opnemen over mijn bestelling?

Na het afronden van je bestelling krijg je een automatische bestelbevestiging, en als je bestelling bij ons de deur uitgaat, ontvang je automatisch de track & trace-code in je mailbox.
.
Heb je daarnaast toch nog vragen over je bestelling of geleverde item(s)? Dan kun je een mailtje sturen naar: info@martijnkuipers.nl